سازمان تاکسیرانی اراک


09

گزارش عملكرد 4 ماهه ابتداي سال 92 سازمان تاكسيراني شهرداري اراك

گزارش عملكرد 4 ماهه ابتداي سال 92 سازمان تاكسيراني شهرداري اراك
رضا علینقی ‌پور سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک خبر داد:
گزارش عملكرد 4 ماهه ابتداي سال 92 سازمان تاكسيراني شهرداري اراك
رضا علينقي پور،‌ سرپرست سازمان تاكسيراني شهرداري اراك با اشاره به اين كه رسالت كاري سازمان تاكسيراني، توسعه حمل و نقل عمومي درون ‌شهري و ارتقاء سطح كيفي و كمي اين ناوگان عظيم مي ‌باشد گفت: يكي از اقدامات مهم سازمان تاكسيراني،‌ ساماندهي ناوگان حمل و نقل بار بوده است كه پس از ارسال ابلاغيه «شيوه‌ نامه بار» توسط وزيركشور و با توجه به موانع و مشكلاتي كه در پيش روي این سازمان بوده، توانسته ‌ایم 300 پرونده براي متقاضيان وانت ‌بار را در دست اقدام قرار دهیم که تاکنون از این تعداد حدود 100 پروانه كار برای متقاضیان صادر شده است و بقیه پرونده‌ ها در مسیر مراحل قانوني تعيين صلاحيت فردي مي ‌باشند.
علينقي‌ پور در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 92 تاکنون حدود 82 مورد پروانه تاكسيراني، 82 مورد پروانه بهره‌ برداري،‌ 25 مورد كارنامه تاكسي موقت و 50 مورد كارنامه كمكي براي متقاضيان صادر گرديده است وی در همین راستا افزود: همچنين تعداد 117 مورد تعويض كارنامه تاكسي موقت،‌ 268 مورد تعويض كارنامه تاكسيراني‌، 38 مورد تعويض كارنامه كمكي هم صورت پذيرفته است.
سرپرست سازمان تاكسيراني شهر اراك ضمن ابراز گلايه از شركت‌ هاي خودروساز داخلي تصريح كرد: متأسفانه به دليل عدم همكاري ايران‌ خودرو با اتحاديه تاكسيراني شهري كشور در راستاي تبديل به احسن نمودن تاكسي‌ هاي فرسوده، تاكنون هيچ ‌گونه اقدامی صورت نپذيرفته است كه اين امر باعث ايجاد نارضايتي در بين رانندگان تاكسي و سازمان ‌هاي تاكسيراني سراسر كشور شده است و اميدواريم با توجه به پيگيري ‌هاي به عمل آمده اين مشكل به زودي مرتفع گردد.
وي همچنين اظهار داشت: به سازمان تاکسیرانی از ابتدای سال 92 تا کنون تعداد 85 مورد شكايات مردمي رسيده است كه اكثر اين شكايات با احضار شاكي و متشاكي و ارسال به دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات مردمي سازمان،‌ حل و فصل گرديده است وی در ادامه اضافه کرد: همچنين تعداد 47 رأي توسط هيأت انضباطي سازمان براي رانندگان متخلف صادر گرديده است.
علينقي ‌پور در خاتمه خاطر نشان ساخت: این سازمان تشويق رانندگان تاكسي را در اولويت ‌هاي كاري خود قرار داده است هم ‌چنین گفتنی است سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک در همين راستا از رانندگان امانتداري كه وسايل به جا مانده در تاكسي را با همکاری سازمان به صاحبانشان عودت داده ‌اند و يا رانندگان فعالي كه حضور مستمر در خطوط دارند و با برخورد مناسب باعث ايجاد رضايت حداكثري در بين شهروندان گرديده‌ اند تقدير و تشكر به عمل آوره است.
تعداد امتیازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (363)
کد خبر: 1492